İZNİK’İN KURTULUŞU’NUN 102.YIL DÖNÜMÜ KUTLANDI
.
28 Kasım İznik’in düşman işgalinden kurtuluşunun 102.yıl dönümü düzenlenen program ile kutlandı. İlk tören Atatürk Anıtı önünde düzenlendi. Törende İznik Kaymakamı Recai Karal ve Belediye Başkan Vekili Zeliha Peşte Atatürk anıtına çelenkleri sundular. Ardından Saygı Duruşunda bulunularak İstiklal Marşı okundu. Milli İrade Meydanı’nda devam eden törenlere İznik Kaymakamı Recai Karal, Belediye Başkan Vekili Zeliha Peşte, Teğmen Faruk Cihat Ateş, Emniyet Müdürü Mithat Öztaş, Gaziler Derneği Başkanı İbrahim Eroğlu ve yönetimi, Siyasi parti temsilcileri, kamu kurum ve kuruluşların müdürleri, Sivil Tolum Kurumların yanı sıra vatandaşlar katıldı. Törende İznik Belediye Başkan Vekili Zeliha Peşte günün anlam ve önemini belirten bir konuşma gerçekleştirdi. Ardından öğrenciler İznik ile ilgili şiirlerini seslendirdiler. 28 Kasım İznik’in düşman işgalinden kurtuluşunun 102.yıl dönümü törenlerinde İlçemiz Folklor ekipleri ile Hindistan gelen Halk oyunları ekipleri de gösterilerini sergilediler.
Dr. Emre Topoğlu'ndan Bursa Olgunlaşma Enstitüsü'ne ziyaret
Ankara'da Mardin tarımı zirvesi
Türkiye'ye göç edenlerin sayısı 393 bin 829’a yükseldi
12. Yargı Paketi için Meclis’te mesai başladı... 12. Yargı Paketi Adalet Komisyonu'nda
Ağrı TOBB MTAL'de öğrenciler üreterek kazanıyor
Samsun’da rip akıntısına dikkat çeken nefes kesen tatbikat
- Perşembe 31.5 ° / 14.1 ° Güneşli
- Cuma 31.7 ° / 15.1 ° Güneşli


