İZNİK’İN KURTULUŞU’NUN 102.YIL DÖNÜMÜ KUTLANDI
.
28 Kasım İznik’in düşman işgalinden kurtuluşunun 102.yıl dönümü düzenlenen program ile kutlandı. İlk tören Atatürk Anıtı önünde düzenlendi. Törende İznik Kaymakamı Recai Karal ve Belediye Başkan Vekili Zeliha Peşte Atatürk anıtına çelenkleri sundular. Ardından Saygı Duruşunda bulunularak İstiklal Marşı okundu. Milli İrade Meydanı’nda devam eden törenlere İznik Kaymakamı Recai Karal, Belediye Başkan Vekili Zeliha Peşte, Teğmen Faruk Cihat Ateş, Emniyet Müdürü Mithat Öztaş, Gaziler Derneği Başkanı İbrahim Eroğlu ve yönetimi, Siyasi parti temsilcileri, kamu kurum ve kuruluşların müdürleri, Sivil Tolum Kurumların yanı sıra vatandaşlar katıldı. Törende İznik Belediye Başkan Vekili Zeliha Peşte günün anlam ve önemini belirten bir konuşma gerçekleştirdi. Ardından öğrenciler İznik ile ilgili şiirlerini seslendirdiler. 28 Kasım İznik’in düşman işgalinden kurtuluşunun 102.yıl dönümü törenlerinde İlçemiz Folklor ekipleri ile Hindistan gelen Halk oyunları ekipleri de gösterilerini sergilediler.
Trabzon’da mezuniyet coşkusu
İletişim Başkanı Duran: Hakikatin sesini birlikte yükseltelim
Bursa'da tedavileri tamamlanan yaban hayvanlar doğaya salındı
Bakan Çiftçi’den Jandarma’ya: Milletimizin gururu ve güven kaynağısınız
Doğrulanmamış ilanlara geçit yok! Ticaret'ten META’ya 5 milyon TL ceza
Üç barajda 5 yılın üretim rekoru kırıldı
- Pazar 23.5 ° / 13.8 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazartesi 28.9 ° / 12.4 ° Güneşli
- Salı 31.6 ° / 16.9 ° false


