Cumhurbaşkanı Erdoğan, Paşinyan ile görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Paşinyan ile görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
ANKARA (İGFA) - Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın, Ermenistan Başbakanı Paşinyan ile görüşmesine ilişkin açıklama İletişim Başkanlığı'ndan yapıldı.
Başbakan Paşinyan görüşmede, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın geçmiş Kurban Bayramını tebrik etti; bu vesileyle, Türkiye-Ermenistan ikili ilişkilerinin normalleşme süreci ve bölgesel konular da ele alındı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ile Ermenistan arasındaki normalleşmenin doğrudan ticaretin başlatılmasına yönelik adımlarla sürdüğünü belirtti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye’nin bölgemizde barış ve istikrar için gayret gösterdiğini, bu doğrultuda atılacak adımları her zaman destekleyeceğimizi vurguladı.
Şehrin hafızası 'Gaziantep Ansiklopedisi'nde toplandı
Bursaspor’dan Matlı Grup ile göğüs sponsorluğu anlaşması
LÖSEV’in 'İyilik Tırı' Marmaralı ailelerle buluştu
Bursa Gemlik’te sahipsiz hayvanlara modern yaşam alanı
Muğla’nın geleceği için akademik iş birliği
Türkiye ve İspanya Anayasa Mahkemeleri arasında iş birliği anlaşması imzalandı
- Salı 31.6 ° / 16.9 ° false
- Çarşamba 31.1 ° / 15.6 ° Güneşli
- Perşembe 28.7 ° / 14.4 ° Güneşli


