Bursa'da TSM ile 'Yaza Merhaba' konseri
Bursa'da TSM ile 'Yaza Merhaba' konseri
Bursa Büyükşehir Belediyesi, düzenlediği konser, tiyatro, sergi ve söyleşi gibi kültür-sanat etkinlikleriyle şehrin sosyal yaşamına değer katmayı sürdürürken, yaz aylarını da anlamlı bir konser programıyla karşıladı.
BURSA (İGFA) - Bursa Büyükşehir Belediyesi ile Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu iş birliğinde düzenlenen ‘Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri’, Bursalıların yoğun katılımıyla Tayyare Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi.
İki bölümden oluşan konserde, Şef Oğuz İmrak yönetimindeki koro ile solo sanatçılar, birbirinden seçkin Türk Sanat Müziği eserlerini başarıyla seslendirdi. Zaman zaman dinleyicilerin de eşlik ettiği eserler, salonda duygu dolu anlar yaşatırken, sanatçılar konser sonunda uzun süre alkış aldı.
Programın sonunda AK Parti İl Başkan Yardımcısı Fatma Şahin, Şef Oğuz İmrak’a çiçek ve plaket takdim ederek konserin hazırlanmasında emeği geçenlere teşekkür etti.
Sakarya'da el emeği göz nuru eserlerle büyüleyici final
Ankara Çayyolu Yaz Sahnesi’nde film gösterimleri başladı
Eskişehir’de 71 Evler Mahallesi’nde altyapı güçleniyor
Balıkesir’de binlerce öğrenci BAÇEM’de tarımı deneyimledi
Antalya’da 4 bin 322 sahte parfüme el kondu
Trabzonlu taekwondocu Aybike Futtu Kazakistan’da altın madalya kazandı
- Çarşamba 29.8 ° / 12.1 ° Güneşli
- Perşembe 31.5 ° / 14.1 ° Güneşli
- Cuma 31.7 ° / 15.1 ° Güneşli


